zondag 21 mei 2017

DIY Himmeli voor Phytplants



Enkele weken geleden hielden we onze housewarming en kreeg ik van vrienden 2 leuke Phytplants in een glazen bol cadeau. Ik vond ze meteen geweldig en ze pasten onmiddellijk perfect in ons appartement. Planten in leven houden vind ik een enorme uitdaging. Bij de ene plant lukt het zonder problemen en bij de andere loopt het helemaal mis...
Daarom zijn Phytplants ook plantjes naar mijn hart :). Je moet ze maar 1 keer per week nat spuiten en 2 keer per  maand in een bord water laten weken. Super eenvoudig dus :).
Op de website van Phytplants kan je ze eenvoudig bestellen en er zijn ook leuke bijhorende terrariums te bestellen (kocht er net eentje voor mijn tante haar verjaardag, dus hopelijk vind ze ze even geweldig ;)). Ze worden goed ingepakt verzonden en er zit een handleiding bij hoe je ze moet verzorgen.

Omdat ik zo een fan ben kocht ik er nog eentje bij en hiervoor knutselde ik zelf een Himmeli met rietjes. Op pinterest vind je oneindig veel handleidingen om zelf een Himmeli in elkaar te steken, dus je kan zelf een model kiezen dat je leuk vindt. Ik kocht de rietjes voor 79 cent bij de Zeeman.

P.S. de Phytplants die ik heb zijn v.l.n.r. Oaxacana, Butzii en Ionantha

1 opmerking:

Leen zei

ja hoor, ik vind ze even geweldig !