zondag 29 maart 2015

DIY uitnodigingen communie

Goed stempelrubber vinden is al een hele zoektocht geweest. Ik heb al verschillende soorten gekocht en uitgeprobeerd. Na lang zoeken op het net en verschillende blogs te lezen kwam ik bij nog een ander stempelrubber uit. Heb het via internet besteld. Joepie jeej!! Vorige week is het toegekomen.
Natuurlijk wilde ik dit testen! Heb een vos- stempel gemaakt. Het rubber snijdt heel makkelijk en is heel stevig om mee te stempelen. Tot nu toe mijn favoriet! :)

Deze vos- stempel heb ik gemaakt om te gebruiken voor de communie uitnodigingen van Jonas. De vos tekening is een eigen ontwerp.

Dit is het resultaat. :)

Wil je zelf ook een stempel bestellen? Klik dan hier voor meer informatie.







1 opmerking:

Anoniem zei

Welk soort stempelrubber gebruik jij? Groetjes!