zaterdag 28 februari 2015

kaartjes maal- en deeltafels

Eerst dacht ik ze in de grote vakantie te maken. Maar omdat ik dan toch bezig was kon ik mij niet inhouden ;)

Deze kaartjes ga ik aan mijn kids geven om de tafels thuis te oefenen. Zij moeten ze zelf uitknippen.
De maal- en deeltafel staan samen op een blad. Dit omdat in onze rekenmethode (Rekensprong Plus) de maal- en deeltafel na elkaar worden aangebracht (wel verschillende lessen).

De kids hebben nu de maal- en deeltafel van 1, 2, 3, 4, 5 en 10 al geleerd. Deze kaartjes ga ik volgende week uitdelen. De oude kaartjes mogen ze houden. Maar zo is het voor hen ook leuk om met de nieuwe kaartjes te oefenen die bij de wandplaten horen.

De wandplaten van de maaltafels vind je hier en die van de deeltafels hier.
Hier kan je nu ook de kaartjes van de maal- en deeltafels downloaden.







2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel erg bedankt voor de super toffe tafelkaartjes en wandplaten! Groetjes, juf Sara

Daisy zei

Hele leuke kaartjes om dit thuis te kunnen inoefenen.
Ik heb gezien dat de maaltafels van 5, dat de oplossingen daar ontbreken ...
Zou je mij deze per mail kunnen sturen, zodat alle kaartjes identiek hetzelfde zijn (lacht).
Alvast bedankt.
Mijn email adres is : vandeveldedaisy1989@gmail.com